عکس روغن ذرت گلدن مایز در طبیعت

گلدن مایز در آشپزخانه زیبای شما، همانند یک دستیار کار بلد به کمک شما می‌آید تا غذاهایی خوش عطروطعم تهیه کنید و همچنین سلامتی و تندرستی را در فضای گرم و دوست‌داشتنی خانواده‌تان زندگی کنید.
در ادامه با مزایا و کاربردهای این روغن ذرت گلدن مایز آشنا خواهیم شد.

عطروطعم دوست داشتنی

روغنی که هیچ تغیری در عطروطعم غذا ایجاد نکند و علاوه بر آن کمک کند که غذا عطروطعم واقعی خود را حفظ نماید، روغنی ایده آل به‌حساب می‌آید. خوشبختانه روغن ذرت گلدن مایز ازنظر عطروطعم از این ویژگی برخوردار است و به شما این امکان را می‌دهد که مزه واقعی غذایی که طبخ می‌کنید حفظ گردد.

 

روغنی سلامت که با خوشمزگی رفیق است

روغن ذرت گلدن مایز، تأثیر مثبتی بر کلسترول خون دارد. تحقیقات نشان داده که مصرف به‌اندازه از گلدن مایز در وعده‌های روزانه به‌سلامت قلب و عروق بدن شما کمک می‌کند. درواقع مصرف‌کننده‌ی این روغن پس از مدتی با کاهش سطح کلسترول ال دی ال که به کلسترول بد معروف است روبرو می‌شود و در موازات آن، سطح کلسترول اچ دی ال که به کلسترول خوب شهرت دارد در جریان خون افزایش یافته که این یک خبر خوب برای بدن شماست.

چراکه تنظیم شدن سطح کلسترول خون، تا حد زیادی می‌تواند از حمله‌های قلبی، بیماری‌های قلبی/عروقی و غیره جلوگیری نماید.
تحقیقات دیگری که در مورد روغن ذرت انجام شد نشان می‌دهد که مصرف روغن ذرت به دلیل اینکه منبع غنی ویتامین ای است، باعث کاهش التهاب، محافظت از پوست، تقویت سلامت بینایی و کاهش واکنش‌های حساسیتی می‌شود.

گفتنی است که روغن ذرت صد در صد خالص گلدن مایز حاوی امگا-3 است که ازاین‌رو مصرف آن به تغذیه مغز، هوش کودکان و استخوان‌سازی کمک می‌نماید.

به‌صورت کلی، روغن گلدن مایز حاوی اسیدهای چرب ضروری برای بدن بوده و مقدار جذب آن بسیار پایین است؛ ازاین‌رو روغنی ایده آل برای مصارف روزانه آشپزی و حفظ سلامتی شما به شمار می‌رود.

 

صد در صد خالص

روغن ذرت به صورت کلی از جوانه ذرت تهیه میشود. در واقع تمامی روغن های ذرت موجود در بازار از جوانه ذرت تهیه شده اند و حالت دیگری برای روغن گیری از ذرت وجود ندارد. با این حال از نظر استاندارد های تصفیه، برند های مختلف از مراحل متفاوتی عبور میکنند.

خوشبختانه روغن ذرت گلدن مایز از بالاترین مرحله تصفیه یعنی وینترایز شدن بهرمند است، به این معنی که تمام نا خالصی های موجود در روغن به صورت موم جدا میشوند که در صنایع مختلف مانند صابون سازی کاربرد دارند.

خلوص صددرصدی روغن ذرت گلدن مایز یکی از مهم‌ترین امتیازهای آن به شمار می‌رود. چراکه در صورت وجود ناخالصی، همگام با داغ شدن روغن ناخالصی‌ها می‌سوزند و از روغن بوی نامطبوع بلند می‌شود که در عطروطعم غذا تأثیر ناخوشایندی می‌گذارد.

احساس سبکی بعد از مصرف یک وعده غذایی که با روغن گلدن مایز طبخ شده نیز به همین دلیل است که فاقد ناخالصی‌هاست. مهم‌تر از آن چنانچه روغنی دارای ناخالصی باشد، درگذر زمان ناخالصی‌هایش در رگ‌ها رسوب می‌کنند که زمینه بیماری‌های مختلفی را فراهم می‌کنند.

برای اطمینان از خلوص روغن‌ها می‌توان آن‌ها را در دمای 3 الی 4 درجه سانتی‌گراد قرار داد. اگر روغنی در این دما به حالت ابری دربیاید به این معنی است که دچار ناخالصی است که این اتفاق نرمالی نیست و برای سلامتی شما زیان‌بار است. خوشبختانه گلدن مایز به‌هیچ‌وجه در این دما ابری نمی‌شود.

نقطه دود بالا

نقطه دود روغن ذرت گلدن مایز 236 درجه سانتی‌گراد است. نقطه دود درواقع به دمایی گفته می‌شود که روغن در آن مرحله شروع به دود کردن می‌کند و در این هنگام ماده‌ای به نام آکرولین در روغن تولید می‌شود که تهدید مهمی برای سلامتی به شمار می‌رود و البته که اثر نامطلوبی روی عطروطعم غذا دارد.

خوشبختانه روغن ذرت گلدن مایز از نقطه دود بالایی برخوردار است که در صورت استفاده صحیح از روغن در طول آشپزی نمی‌سوزد و ازاین‌رو در سلامتی ما تأثیر بسزایی دارد.

استفاده چندمنظوره

روغن ذرت صد در صد خالص گلدن مایز شما را از خرید هر روغن دیگری بی‌نیاز می‌کند. چراکه می‌تواند به‌تنهایی تمام نیازهای شما را هنگام تهیه انواع غذاها برآورده نماید.
گلدن مایز برای سرخ کردن در تابه، سرخ کردن در روغن عمیق، پخت‌وپز انواع خورشت‌ها و برنج و نیز به‌صورت خام در سالادهای سبزیجات کاربرد دارد و به این دلیل، روغنی ایده آل محسوب می‌گردد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.